Propagace přes reklamní předměty

barevné propisky

Jsou vidět

Většina firem přemýšlí nad tím, jak se zviditelnit a dostat se mezi cílovou skupinu lidí, protože to vede k tomu, abychom získali více zakázek a vydělali jsme více peněz. V dnešním světě elektroniky kromě klasických reklam třeba v novinách jsou populární ty na internetu. Je to z toho důvodu, že při správném nastavení nejsou nijak drahé a máme tu možnost si s nimi vyhrát, aby se doporučovali jistému okruhu lidí a podobně, čímž se výrazně zvyšuje její efektivita. Ovšem můžeme jít i cestou zcela jinou, a to skrz reklamní předměty.

Určitě jste o nich slyšeli, přičemž je pravděpodobné, že nějaký doma máte. Jedná se o nějaký praktický předmět, který firma nakoupí v určitém množství, nechá si na něj natisknout třeba název své firmy či logo a následně jej většinou rozdává zaměstnancům, zákazníkům či široké veřejnosti. Ti jej následně používají, kdy jde právě vidět logo a tím je naše společnost propagována.

Propiska

Při pohledu na statistiku nejpoužívanějších reklamních přehledů si na předních pozicích rozhodně všimnete propisek. Ty měli v historii obrovský význam, protože se s nimi snadno píše a nemusíme řešit například inkoust a podobně, kdy je riziko kaňky. Dnes už je propiska standardně používaná, přičemž jen těžko si umíme představit, že bychom se měli vrátit k inkoustu. Vzhledem k tomu, jak často ji lidé používají, tak název naší firmy bude vidět.

kancelářská propiska

Z pohledu finančního se nemusíme ničeho bát, protože takový reklamní předmět nás rozhodně nevyjde draho, protože nákupní cena je nízká. Aby však měla propiska nějakou úroveň, tak jsou hliníkové propisky, které mají pevné tělo, dobře se drží a pěkně vypadají, přičemž u ty levnější jsou dostačující. Samozřejmě kdyby to měla být reprezentativní propiska, s kterou se budou podepisovat významné smlouvy, tak bychom měli investovat do lepšího produktu, který se k termo příležitostem hodí.