Nechte svoji značku zazářit

Černá taška

Každý začínající podnikatel jistě ví, jak těžké je s novou značkou prorazit na trh. A když už se tam dostanete, dá spoustu práce se udržet a proslavit. Své logo můžete zviditelnit spoustou způsobů, ale který je ten nejlepší, nejúčinnější a vhodný právě pro vás?

Nejznámější jsou poslední dobou televizní a internetové reklamy, které však nejsou cenově dostupné úplně pro každého a co si bude nalhávat, díky tlačítku přeskočit, nebo šikovnému programu se spoustě lidí daří tyto reklamy ignorovat.

Nejlevnější variantou je dělat si reklamu sami. Například vkládáním inzerátů na internet, nebo doporučením přátel. Co si ale budeme nalhávat, nepůsobí to zrovna profesionálně.

Šikovná, nápadná a nezapomenutelná reklama je, která se objevuje na předmětech denní potřeby. Nenutí, nedráždí, ale nenápadně vykukuje a láká k pozornosti.

Trička, čepice a hrníčky jsou však věcí sezónní a nelze je vidět vždy a všude. Navíc nepůsobí tak elegantně.

Co tedy mají všechny známé značky? Reklamní tašky s potiskem https://promotextile.cz/cs/13-tasky! Ať už prodáváte zboží, které můžete do jedné takové tašky zákazníkovi zabalit, nebo třeba chcete jen na akci předat dárkové předměty, je tato taška vhodnou volbou. Taška je totiž tím, co je vidět vždy. A pokud vsadíte na kvalitu, budou ji vaši zákazníci používat často a rádi, tudíž se vaše reklama dostane na oči více a více lidem. A co je lepší reklama, než spokojený zákazník, který hrdě nosí tašku svého oblíbeného obchodu? Navíc je cena za jednu tašku rozhodně mnohonásobně nižší než pronájem billboardu a její trvanlivost daleko delší.

Papírová taška

Že jste se rozhodli nechat si pár takových vyrobit?

1. Promyslete si, jak budete svoji firmu prezentovat. Na tašce totiž nemusí být jen nudný symbol vašeho loga, ale můžete použít i vtipný text, nebo legrační obrázek a tašku trošku oživit.

2. Zvolte kvalitu. Nevybírejte jednoduché igelitové tašky, které jsou z ekologického hlediska špatnou volbou a vysílaly by signál bezohlednosti. Životnost papírových tašek je pro změnu nízká a tolik toho nevydrží. Zvolte tašku látkovou a z kvalitního materiálu.

3. Výrobce je také třeba volit opatrně. Neudělá vám nejlepší reklamu, když se taška po pár dnech rozpadne. Vsaďte raději na jistotu a vyberte si výrobce, který ví co dělá, jako je například firma Promo textile, která se zabývá výrobou reklamního textilu a zakládá si na kvalitě.

4. A nakonec – nezapomeňte své tašky dostat mezi lidi.